tirsdag 4. august 2009

Twitter, myspace, facebook, nettby, blogg etc.

Jeg kom nettopp på at det finnes utrolig mange nettsamfunn for chatting o.l. som folk melder seg inn i. Selv har jeg denne bloggen, nettby, facebook, myspace, twitter og netlog. Netlog hr jeg egentlig aldri brukt. Det er sså mange unødvendige nettsteder. Jeg liker best facebook og twitter. Det er der jeg finner oppdateringer, selv om jeg ikke har fått helt taket på twitter ennå ^^, Jeg er der mest for å få oppdateringer fra forskjellige band jeg liker og andre kjent folk. Kjekt å vite hva kjendisene fordriver tiden sin med ;-)

Når jeg tenker etter så er dette innlegget og selve bloggen unødvendig også. Likevel velger jeg å skrive. Nå har det noe med å gjøre at jeg hr dedikert denne bloggen til bestevenninna mi, Malin :-)
Jeg er nesten litt overasket over at ho faktisk følger med på når bloggen oppdateres! :-D Hihi.

I morgen skal jeg og Malin på "photoshoot" med Eline :-D Vi skal være prøvekaniner når ho skl ta bilder med en profesjonell fotograf. Vi skal møte henne i Gamlebyen.. Det blir morsomt! :-D

Torsdag og fredag er jeg satt opp til å jobbe. Fikk en melding fra Posten i dag. Jeg kunne likegodt si ja, ettersom at jeg ikke hadde planlagt å gjøre noe da.

Dagens, og kanskje ukens update.
- Emilie -

2 kommentarer:

Eline sa...

Jeg leser også bloggen din ;D Det er morsomt !

emiliexgun sa...

Haha, bra du synes det ;-)