onsdag 19. august 2009

Romeo and Juliet

Det har vært så kjedelig idag på skolen. Første time var grei. Da hadde vi Historie & Filosofi og det synes jeg er spennede, men spansk og engelsk: dritkjedelig! Også hadde vi egentlig to timer norsk på slutten av dagen, men vi fikk avspasere den siste timen siden vi skal på Romeo og Julie-forestilling i kveld. Da var vi ferdig 14:15, i stedet for 15:20.

Før jeg tok bussen hjem dro jeg og Maria på Mega i Torvbyen og handlet det vi trengte til fredagens feiring. Det ble sykt mye egentlig. Vi endte opp med fem bæreposer, selv om to av dem ikke var helt fulle, men det var egentlig litt greit, for da ble vekta fordelt. Det var noe dritt å få med seg av og på bussen!

Nå sitter jeg bare i loftstua og slapper av. Jeg har ikke veldig lyst til å dra på den forestillingen i kveld, men hvis jeg ikke drar må jeg leie filmen. Ughh..

- E m i l i e -

1 kommentar:

Eline sa...

Jeg har heller ikke så veldig lyst til å dra på forestillingen :/