onsdag 5. august 2009

Photoshoot i Gamlebyen i Fredrikstad

Ok, så venninna mi, Eline, hadde fått i bursdagsgave å tilbringe en dag med en profesjonell fotograf som skulle lære henne mer om å ta bilder, også skulle hun få en dag der hun kunne ta bilder sammen med denne fotografen. Og det var i dag :-D Jeg, Malin og Maren var modellene. Ehe, ja. Uansett, så møtte vi Eline og B. Harris (husker ikke fornavnet) ved Frederik-statuen i Gamlebyen klokka 12. Vi brukte ca to timer der vi gikk litt rundt i Gamlebyen og fant forskjellige steder der Eline fikk prøve seg fram med lys og vinkler. Det var hysterisk morsomt til tider. Noen av bildene ble ganske f***ed for min del, men det var ren skjær uflaks. Eline tok mange bra bilder!

Klokka 2 avsluttet vi fotograferingen og jeg, Malin, Eline og Maren dro med ferga over til byen. Malin skulle sette inn penger på kontoen og jeg skulle kjøpe med ny iPod, ettersom at min lille rosa tok kvelden her om dagen. Vi spiste på McDonalds først (ja, vi er j***** sunne i grunn) og deretter gikk vi på Spaceworld. Det ble en orange iPod nano på meg :-)

Vi surra litt i skobutikker og sånn før jeg og Malin gikk tilbake for å ta ferga over til Gamlebyen igjen. Senere på ettermiddagen kom Malin til meg igjen. Vi hørte på musikk o.l. Det har vært en koselig dag :-D
- E m i l i e -

3 kommentarer:

Eline sa...

Dere var veldig flinke modeller, synes jeg ;D

emiliexgun sa...

Haha, takk :-D

Asim, Ina og Maria sa...

Det hørtes koselig ut! Så bra bilder! :O