tirsdag 11. august 2009

My brand new shoes!

Nå får jeg endelig lagt ut et bilde av skoa. Ikke at jeg ikke hadde mulighet til det her om dagen, men jeg orka bare ikke :-)



Here they are:

De er egentlig litt rare. De er så rare at de er dritkule! :-D Haha. I kveld skal jeg forresten til Maria. Vi skal være med gjenget. Gleder meg :-) Også håper jeg liksom på at ho ikke har blitt så veeeldig brun mens ho har vært på den-greske-øya-jeg-ikke-husker-navnet-på. Koselig blir det nå uansett.

Btw, jeg har sagt ja til å jobbe denne uka. Da blir det ekstra penger på meg. Woho! Idag kom Ikea-katalogene. Den er lei, for det betyr ekstra reklame. Jeg lever de i tillegg til annen reklame (og post, selvsagt). Heldigvis har jeg resten av uka på å levere de ut, men jeg tror faktisk jeg skal klare å få levert de siste i morgen. Nå er det bare 6 dager igjen til skolestart. Litt kjedelig egentlig, for jeg synes ferien har gått litt for fort egentlig, men det blir greit å se resten av klassen igjen :-) Eller hvertfall de som er igjen. Nå må jeg nesten gå og tørke håret.

- E m i l i e -

1 kommentar:

Eline sa...

Rå kule sko og kjempe hyggelig kveld :-D