søndag 30. august 2009

Maria og Emilie 17 år <3

Fredag 21.08.09
Altså, forrige fredag feiret jeg og Maria bursdagen vår sammen. Det var så koselig :D
Vi dansa og herja til 00-01.00-tiden. Maria og jeg lagde dusker av plastikkposer. Haha! Vi klippet dem i stykker og gikk ut på hverandaen der vi lagde heiarop. Det var gøy. Til slutt stakk pappa hodet ut gjennom vinduet i andre etasje og ba oss om å ikke bråke så ille, og heller holde oss inne. Woopsie!

Fredag 28.08.09
Hanne feiret sin 17 års dag sammen med ei venninne i klassen hennes. Festen foregikk hos venninna. Det var skikkelig koselig. Jeg var i riktig humør for å si det sånn. Jeg hadde sendt noen meldinger til Maria som jeg ikke husket at jeg sendte. Jeg fikk svar på dem og, men det leste jeg først på lørdagsmorgen.
Ihvertfall, fredagskvelden var utrolig bra. Jeg, Malene, Charlotte, Hanne og Mille endte opp på badgulvet. Haha! Der lå vi en stund. Da vi gikk ut stod det folk i kø. Again; woopsie! Jeg holdte på å le meg ihjel på lørdags morgen da jeg så hvca jeg hadde skrevet til Maria. Litt feil med stavelser og sånn, men også innholdet i meldingene. Hahaha! Dritkult.

Søndag 30.08.09
Jeg har ikke blogget på en stund. Det er ihvertfall lenge siden jeg har skrevet i forhold til det jeg har pleid å gjøre de siste mnd. Jeg skal prøve å huske på å oppdatere bloggen oftere. Idag har jeg fått gjort ferdig den hersens medialeksa som skal framføres foran klassen imorgen. Vi skal lage en pp-presentasjon om hvordan vi mener at åpningen til Melodi Grand Prix finalen skal presenteres. Noe som andre folk skal forbinde med Norge. Det er noe dritt. Har ikke laget svære greiene. Brukte to ark på pp, stikkord og noen bilder. Jeg skal heller snakke mer rundt det og hvorda jeg har sett for meg at det burde være. Håpløs oppgave. Jeg skulle ønske at vi gjorde litt mer praktiske oppgaver som f.eks. lage reklame, eller ta bilder. Det er det jeg vil! Anywho. Jeg var på kjøretur med papi idag :-D Jeg har blitt så flink til å kjøre (mener det selv ihvertfall!). Nå til høsten skal jeg begynne med kjøretimer. Gruer med litt. Tenk om jeg får en sånn sur grinebiter av en kjørelærer. Nei, huff! Det er stortsett det jeg hadde på hjerte.

Hasta luego!
- E m i l i e -

Ingen kommentarer: