søndag 16. august 2009

Back to school

Okay, så i morgen starter skolen opp igjen. STRESS! Heldigvis begynner vi ikke før 09.30, så da kan jeg sove litt lenge i morgen. Også får jeg kjørt Vespaen min til skolen for første gang :-D (Ikke så rart med tanke på at jeg fikk den i sommerferien). I kveld er det også siste dagen søstra mi er hjemme. Ho drar tilbake til Narvik i morgen og fordi det er hennes siste dag hjemme, dro vi på Majorstua i Gamlebyen og spiste. Maten var faktisk veldig god. Hellstrøm rydder opp! Majoren som ble kasta av Hellstrøm er riktig nok bragt inn igjen, men kjøkkenet har definitivt forbedret seg. De bruker ferske råvarer, noe de ikke gjorde tidligere (ikke mer posesaus).

Nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal ha på meg i morgen. Skal i hvertfall bruke de nye skoa mine! :-D Det blir egentlig litt greit å se igjen klassen etter nesten to mnd. ferie + at vi får noen nye i klassen :-) Blir spennende å se hvem som kommer. Enda bedre er det å vite at i år skal jeg ikke ha geografi eller naturfag! YES!!!!! Det blir deilig.

Btw, jeg må huske på å sende melding til Posten i morgen og spørre om å få byttet bort lørdagen som kommer. Hvis jeg blir veldig lenge oppe på fredag (pga bursdagen) kommer jeg til å bli j***** trøtt dagen etter, og dessuten frister det ikke så veldig å stå opp grytidlig på sin egen bursdag for å dra på jobb. Jeg byttet lørdagen som var, åltså i går, med en annen som trengte fri, så da tenkte jeg at ho kunne to denne lørdagen for meg. Hvis det passer for henne da, selvsagt.

Guess that's all I have to say for now.
- E m i l i e -

Ingen kommentarer: