torsdag 11. juni 2009

Eksamen er ork!

I morra får vi vite om vi har blitt trukket ut til eksamen. Tenk at jeg må stå opp klokka 08.00 bare for å se om jeg kommer opp til en eksamen som er totalt unødvendig å ha i første og andreklasse! Jeg har INGEN planer om å komme opp. Sånn er det med den saken! Hvis jeg ikke blir trukket ut i morgen, er det en sjanse for at jeg blir trukket ut på tirsdag, men det gjør jeg ikke. Jeg skal jo ikke ha muntlig eksamen :-) Så enkelt er det.

Nå på lørdagskal jeg være med Maria, Jonas og Simen på båttur. Det kan jo bli.. spennende, jeg mener, tilbringe flere timer med Maria? Hallooooo, det er et rent helvete! Neida, jeg bare SKØYER med deg, Maria ;-) Det blir så koselig, så!

Nå er jeg veeeeeldig lei skolen. Nå vil jeg bare ta ferie!
Adios!

-EMILIE-

Ingen kommentarer: