søndag 7. juni 2009

Just dance, gonna' be okay.

Idag hadde Studio75 sommershow på båthuset. Det var sommerens avslutningsshow for elevene ved Studio75 der jeg tilfeldigvis trener. Det var alt fra barnedans i 4-6 års alderen til jazzkurs for voksne. Det var også noe sang av Musikkteateret. Jeg danset for lyrisk hip hop og hip hop pluss. Det var gøy! Det var også litt ubehagelig siden jeg visste at mamma og pappa satt i salen. Malin og forresten. Det jeg ikke visste var at Maria og Eline var der og. Det var koselig at de ville komme å se på. Det var sinnsykt varmt inne i Båthuset. Spesielt bak de svarte teppene som ble hengt opp for at vi skulle ha et sted å vente. Vi var ganke mange dansere og det var sykt trangt om plassen. Som om at det ikke var nok så bestod kostymet mitt av svarte bukser, svart hatt, hvit skjorte, svarte sko og svart jakke. Vaaaaaaaaaaaaarmt!

Deilig å være ferdig med det egentlig, selv om det var gøy. Nå starter ikke treninga opp igjen før 14. september. Da har Studio75 byttet lokale. Et større lokale med vinduer. Det manglet det gamle dansestudioet, og et lufteanlegg. Nu skal jeg slappe av og surfe litt på YouTube.

Hasta luego!
-EMILIE-

2 kommentarer:

Asim, Ina og Maria sa...

jo, Maria er flink til å dekke på! haha.. Det var en koselig kveld<3

emiliexgun sa...

Yes, det var det :-D <3