tirsdag 9. juni 2009

Vespa LX 50 2T FL

Å dæven! TO innlegg på en dag?! Ja, iallefall så var jeg innom den norske hjemmesiden til vespa og fant fram info. og bilde av den vespaen jeg skal ha. Det var riktig nok ikke bilde av den i rosa fordi det er en spesialbestilt type, men jeg fant en knaseknæsj en i rød :-D Feast your eyes on this one:



Jeg håper at den kommer før jeg drar til Nord-Norge, så får jeg cruiset litt rundt før ferien :-D Den pappa/mamma har bestilt er rosa med hvitt sete. Også skal jeg ha nye kjørehansker og ny hjelm. Rosa hjelm med svart mønster på ;-) Må være ordentlig. Og btw, så har jeg faktisk en ROSA Vespa t-skjorte som jeg kjøpte i Italia i høstferien 2008 xD Hvor bra er ikke det?

Hasta luego!

-EMILIE-

1 kommentar:

Asim, Ina og Maria sa...

haha, det blir toppers!
We love pink!<3