fredag 5. juni 2009

If that's the best you've got, your best won't do!

Tittelen har egentlig null og niks med innlegget å gjøre. Faktisk så er det ikke noe tema i innlegget heller. Jeg bare kjeder meg også har jeg ikke skrevet på 3 uker, så det er vel på tide med et nytt innlegg. I dag har jeg vært hjemme fra skolen pga. at jeg er syk. Kom meg ikke opp av senga til morgen i dag, så da ble jeg hjemme. Måtte stå opp i nitiden for å maile en naturfagsrapport til Maria, ellers har jeg stort sett bare ligget i senga.

Forrige lørdag var jeg på grillparty hos Maria. Det var kjempekoselig. Vi grilla, prata og spilte volleyball. Jonas, gutten til Maria, klarte å sende ballen opp i toppen av et tre i hagen hennes og endte opp med å måtte klatre opp å hente den. Surt det! HAHAHAHAHAHA! Kødda. Vi hadde det utrolig koselig iallefall, og jeg tok en god del bilder den kvelden.

Er ikke Maria flink til å dekke på kanskje? :-D

Den siste uka nå har vært kjedelig. Vi har hatt to innleveringer, naturfagsrapport og geografirapport, og en matteprøve. Prøva gikk forsåvidt greit. Også skulle vi egentlig ha en norskframføring i dag om eventyr og folkediktning, men vi hadde ikke gjort ferdig framlegget og i tillegg har ikke jeg vært på skolen i dag, så det ble utsatt på ubestemt tid. Nå er det bare litt over to uker igjen på skolen før vi tar sommerferie. Det er digg, det! Dessuten har vi fem fridager de neste to ukene pga eksamen. To av dagene må vi møte opp klokka 9 på skolen for å sjekke om vi har kommet opp til muntlig. Har vi det, må vi på skolen 18. juni (eksamen!!!!!). Det er litt dritt. Gleder meg til sommerferien nå. Skal tilbringe to uker i Nord-Norge hos familien der. Det er lenge siden jeg har sett mormor, så det blir koselig. I tillegg skal JEG få kjøre et stykke oppover (dritstolt). Også skal jeg jobbe litt i ferien. Jeg ble egentlig satt opp til å jobbe uke 27, 28 og 29, men i uke 27 og 28 er jeg i Nord-Norge, så jeg får bare jobbet i uke 29. Men kjenner jeg Posten rett så ringer dem i siste liten og spørr om jeg kan jobbe. Da sier jeg ja, for penger må man ha.

Det har sikkert skjedd mer på de tre ukene som har gått, men tydeligvis ikke noe som har stor betydning, for DA ville jeg ha husket det. Tror jeg...

Adios amigos/amigas!

-EMILIE-

Ingen kommentarer: