mandag 29. desember 2008

Nyåret nærmer seg

Hello! Nå er snart 2008 over. Dette året har gått seriøst fort, jeg mener, jeg kan fortsatt huske hva jeg gjorde forrige nyttårsaften nesten helt detaljert. Det.. DET er sykt! Nå kom jeg på en gave jeg fikk fra mormor; øyenskygge og mascara fra Dior. Dritstilig! Den hvite genseren jeg snakket om i forrige innleg fikk jeg av Therese. Lilla skjer + vest var fra Albert. Så nå har jeg fått oppklart det. Men tilbake til saken. Nå på nyttårsaften skulle jeg EGENTLIG til Særp med Malin og Maria, men mamma er sånn: Neeeei, du har ingenting der å gjøre. Du kjenner ingen der og du kommer deg ikke hjem derfra heller! Det sa til og med da jeg sa hvem vi skulle til og at mora til Maria skulle hente oss (uten å lyve om det). Noen ganger klikker jeg helt fullstendig. Ho er såååå.. nei jeg vet ikke! Jaaha, da får jeg sitte og sture sammen med gamlingene da, mens Maria og Malin er i Særp. HYGGELIG! Takk mamma, du er verdens beste!
Det her blir en av de mest tragiske nyttårsaftene noen sinne. ARRRRGH!

God jul og jævla godt nyttår!
-EMILIE-

Ingen kommentarer: