torsdag 15. januar 2009

Obladi oblada

Hello! Godt nyttår folkens:) Det er en stund siden jeg har skrevet her nå. Beklager Malin. Men nå er jeg tilbake! Og nå har jeg faktisk noe å fortelle:D Forrige lørdag var jeg og 2 venninner hos ei venninne av dem igjen. Vi spiste pizza, sang singstar og hadde det skikkelig hyggelig. Klokka eleve dro "Lise"og jeg til bybrua øst, eller brohodet om du vil, for å ta bussen til byen (eleve på kvelden ja). Det var russekick-off på City scene og vi skulle sjekke om vi så en sånn.. fyr. Men vi fant han ikke. Vi spurte andre folk på russekick-offet om de kjente ham/hadde sett ham, men neeeeei. Nothing, null og niks, nada, njet, non and the always popular: nope. Vi møtte kameraten til Lise i stedet. Surra rundt i byen til 02:15. Da tok vi nattbussen hjem. Det var en seriøst merkelig kveld. Men det var ille koselig da :D

Det er tungt å begynne på skolen igjen. Har hatt en prøve i geografi. Fikk den tilbake i dag og jeg fikk faktisk 5! Ble så glad. Jeg er så sliten og trøtt. Har tatt vinterferie allerede, selv om det er ca 5 uker til eller noe sånt. Liker rett og slett ikke å stå opp så tidlig. Jeg vil heller ligge hjemme i senga og sove til jeg våkner av egen maskin. Mye bedre!
Var forresten på Twilight om søndagen. Det var en utrolig søt film <3>
Men nå må jeg nesten gå. Skal på kino med Malin, Maria, faren til Malin og kjæresten hans:) Vi skal se Max Manus:D

Hasta otro dia!
-EMILIE-

11 kommentarer:

Asim, Ina og Maria sa...

You and me = party i seg selv! (H)
Du er ikke alene om å ha tatt den derre ferien altså, tror jeg tok sånn "helt-til-sommeren-ferie" i august i 2008 jeg.. !
Twilight var bra, det var Max Manus også ;-) Gleder meg som et vilt dyr til å se Harry Potter til sommeren :D:D:D:D:D:D:D:D<333333333333 (se for deg en løve som ser en geit eller noe 10 m ifra seg) (jaa, det som står i forrige parantese er ganske sykt, for jeg tviler sterkt på at en løve og en geit befinner seg på samme sted :O, men du, tenk deg det da.. da får du kanskje en liten anelese om hvor mye jeg gleder meg til Harry Potter) Nå må jeg slutte å skrive/bable/osv.. TAKK FOR MEG :)

emiliexgun sa...

Herregud Maira, du tar av! Haha xD

Asim, Ina og Maria sa...

hahahahhahahahah! Noen gang opplevd en dag uten at jeg tar av? Nei, tror ikke det gitt. Noen gang spilt den derre "gjette-hvem-sang-dette-er" med meg før? Ja, det tror jeg. Tar jeg av på den eller? Ja, det VET jeg! :D Peace out niggah!<3

Asim, Ina og Maria sa...

Btw, my name is Bjørling,Maria Bjørling! (not Maira .. hahaha)

emiliexgun sa...

Ja, du ler nå tenker jeg. Du gjør det, ja du gjør det, du gjør det! Jeg kan tenke meg at du leser det jeg skriver n...å. Du trodde jeg skulle skrive nå i ET ord du;) Men det gjorde jeg altså ikke. Nei, det gjorde jeg ikke:) Du ler litt nå, ikke sant? ;) Ja, det var det jeg visste, MAIRA BØRJILNG!

Asim, Ina og Maria sa...

hahahhahhaha - nå begynner du å bli nesten like syk i huet som meg. Kondolerer.

emiliexgun sa...

Vi lider av samme sykdom. Det gjør vi. Det slitsomt med bare babbel. Du synes det, ikke sant? Ja, det er slitsomt i lengen. Dæven røske meg bak, du ler igjen! Du må slutte med det. Kan høre det helt hit i Fredrikstad. Ja, nå lo du godt tenker jeg, ja det gjorde du virkelig;)

emiliexgun sa...

lengden*

Asim, Ina og Maria sa...

HAAHAHAHAHA! Why do you say goodbye? I say hello!

emiliexgun sa...

Du skal høre mye før svetta renner ut. Nei, faen.. Hvordan var det igjen?

VGTherese sa...

fritids altså :'D