torsdag 25. desember 2008

On the first day of Christmas my best friends gave to me, a CD and some Candy

God jul og godt nyttår folkens! I dag er det første juledag. Jeg gadd ikke å blogge i går. Fant ut at det ville ha blitt for dumt å bruke selve julekvelden på å blogge. Jeg var ganske syk i tillegg også jobba jeg i går morges. Pappa måtte kjøre meg rundt de 3 siste gatene, for jeg var så sinnsykt kvalm og svimmel. Men nå er jeg bra igjen :3 I dag tenkte jeg at jeg bare skulle skrive hva jeg fikk i julegave, sånn i tilfelle noen spør så gidder jeg ikke å ramse opp til hver og en av dere. Vi tar det under samme tak! Okay, jeg fikk:
- Canon Selphy ES30 av mamma og pappa (fotoprinter + ekstra fotopapir og fargepatroner)
- Topp + skjerf (rosa og grønn/grå) av Therese
- Skjerf (lilla) (mormor)
- Hvit genser med sølvprint foran (veldig fin) fra mormor?
- Olavest (som jeg skal bruke utenfor den hvite genseren med det lilla skjerfet) (mormor tror jeg)
- Mama Mia! filmen (fra "nissen", ja mamma og pappa er ganske barnslige)
- Kosebukse ("nissen")
- Calvin Klein-pysjbukse (den er DIGG å gå med!) fra albert
- Rosa håndkler fra tante og onkel på Andenes
- Håndkle med Disneys Biler på :D (weee, da ble jeg glad) Fra kule fetter Rudi, han skrev det sjøl på pakka!
- Metallica cd-en og goooodis fra kremmerhuset som jeg fikk av MALIN OG MARIA <3>
- To sommerfugllys og et froskelys (stearinlys) fra tante og onkel på andenes
- 2 x 3-pack med Hello Kitty sokker (albert?)
- Dusjsåpe og bodyspray (umbro) fra tante og onkel i Dale

Da var det vel sånn ca. alt. Er det noe mer så har jeg glemt det rett og slett! Men samma det. Jeg ble fornøyd med de gavene jeg fikk;p Snart er det nyttårsaften dere! Can't wait. See you soon :3
-EMILIE-

Ingen kommentarer: