søndag 21. desember 2008

Tårevåte øyeblikk

I dag var det den årlige visiten på grava til Stian, farmor og farfar og som vanlig begynte jeg å grine. Jeg gråt vel egentlig bare på grava til Stian. Mamma begynte å gråte og jeg liker ikke å se ho lei seg, og da begynte jeg og Therese å gråte. Fikk vondt i hodet. Det var ikke sånn at jeg ikek gråt på grava til farmor og farfar fordi jeg ikke var lei meg, men jeg vet egentlig ikke. Orka ikke. Men det var trist. Kom i bedre humør av å sende meldinger med Maria:-D <3

Nå sitter jeg på rommet og venter på at middagen skal bli ferdig. Er skikkelig sulten. Men siden jeg først skriver kan jeg jo si hva jeg ønsker meg til jul. Hoho!
Okay, here it goes:
- Bildeprinter (sånn Canonprinter, til bilder)
- Photoshop (nei, jeg gidder ikke å laste ned ulovlig)
- Objektiv/Linse (til speilreflekskameraet mitt)
- Maria's venstre kakemonstersokk
- Den nye Metallica cd-en
- Enya cd-en
- Mama Mia! filmen
- Hummer og kanari

Jaaaa, jeg hermer litt etter Maria sitt innlegg i går :-D Og siden jeg først er i gang med det kan jeg like så godt fortsette med det! Da går vi over på mine nyttårsløfter:
- Jobber seriøst med skolearbeid (lekser, øve til prøver osv)
- Ikke røyke/snuse
- Ikke gidde å irritere meg over visse personer som skulle hatt seg en på tryne
- Gå tur (det er engentlig veldig koselig)
- Ikke spise/drikke så mye søtsaker som jeg gjør nå
- Spise oftere frokost (skal prøve iallfall)
- Ikke bruke så mye penger på mat i kantina, junk food og annet unødvendig tull
- Null fraværstimer
- Null anmerkninger (har faktisk ikke fått noen enda!)

Det er sikkert mer, men ikke som jeg kan huske nå. I dag er det syyyyykt kjedelig! Absolutt ingenting å gjøre, og vet dere hva? Jeg tror det her er faktisk den lengste perioden jeg og Maria ikke har sett hverandre, sånn helt seriøst. Så ho sist om fredagen. Det er merkelig! Er så vant til å høre den ekstreme latteren og den tørre humoren. Det er veldig stille. DIGG! Kødda xD Men ja..

Nei, huff. Nå blir det bare pisspreik her. Snakkeeeeeeeees!

-EMILIE-

2 kommentarer:

Asim, Ina og Maria sa...

HAHAHAHAH, trodde jeg skulle dævve da jeg jeg leste ønskelista di (venstre kakemonstersokken min)
Må nesten skuffe deg og si; jeg kastet de for noen uker/månede(r) siden!
Bra å høre at du kom i bedre humør av å sende sms med meg da, jenta mi<3 Vi var lenge fra hverandre da du var i Roma også ;O Men dette er uvanlig lenge fra hverandre i grunn ja.. :S

emiliexgun sa...

It's sooo sad ;(