torsdag 17. september 2009

School S-U-C-K-S!

Damn straight it does. Herregud, jeg sitter på skolen (siste timen i dag heldigvis) og skriver om Robert Francis Kennedy. Skal ha et kort foredrag om han om en ukes tid eller noe. Det skal ikke være lenger enn 3-5 min. Greit nok, men det er bare så forferdelig rææææva å sitte her og skrive om Robert Kennedy. Det er så mye stoff om han. Det jeg kan i hodet om han er at ham er sønn av Joseph Kennedy og Rose Fitzpatrick, bror av Edward og John Kennedy, ble drept på et hotel i 1967 og er gravlagt i nærheten av broren sin, John (og nå nylig Edward) i Arlington National Cemetery eller noe sånt. Også var det noe om the Cuba Missile Crisis, men det husker jeg ikke.

Til mandag skal vi bli hørt om den filosofen vi har skrevet om i Historie og Filosofi-klassen, onsdag er det innlevering av et postkort på spansk også er det den mediaoppgaven om bildeserier. Den skal HELDIGVIS ikke lever før etter høstferien. Men det er prøve i morgen i media, og prøve neste torsdag i Historie og Filosofi. Det er så mye.

I går var jeg på første treningsøkt etter sommerferien. Vi danset hip hop. Det var slitsom, men dritkult! I dag er det moderne dans. Det kan bli spennende, spesielt med tanke på at jeg er støl på høyresiden fra midten av ryggen og ned langs lårene. Sykt. Kom meg så vidt ut av senga til morgenen i dag. Jeg måtte rulle ut. Men må nesten avslutte. Jeg er redd for at læreren skal gå forbi, noe han nettopp gjorde, men heldigvis rakk jeg å åpne en ny fane. Puhhh!

- E m i l i e -

Ingen kommentarer: