søndag 13. september 2009

Hei igjen

Nå er det faktisk en stund siden jeg blogget. Oh em gee lix! Neida, men det har ikke skjedd så mye egentlig. Jeg var jo i Malenes bursdag forrige fredag som ho feiret ute på Tangen. Det var koselig. Den uka som var nå har vært helt grei egentlig, bort sett fra innlevering av en artikkel i mediaklassen, innlevering av et essay i engelsk og en teit matteprøve. Artikkelen gikk rett til helvete, essayet fikk jeg 6 på (jaaaaa, jeg er stolt av meg selv og mine skriveferdigheter - nææææt, men stolt av karakteren er jeg) og matteprøva gikk sånn sirkus bob-bob.

Jeg arrangerte en liten jentekveld hos meg på fredagen som var. Det var litt synd at Malin, Elie, Maria og Malene ikke kunne komme, men Hanne, Charlotte, Mille og Hannah (vet ikke om ho skriver med eller uten h på slutten av navnet) kom ihvertfall og vi så på The Texas Chainsaw Massacre samtidig som vi spiste pizza, godis og snakket. Mille analyserte hele jævla filmen. Haha! Det var egentlig litt gøy. Det var en koselig kveld selv om ikke de fantastiske 4 ikke kom. Doh!

Idag tror jeg bare at jeg skal slappe av akkurat som igår. Jeg sov til 14.30 igår. Haha! Det er ny rekord for min del. Har aldri sovet så lenge før. Jeg har forresten bestemt meg for å ikke klippe håret mitt. Jeg sa til Malin etc. at jeg skulle klippe og farge det, men jeg har nå kommet fram ti at jeg bare skal farge det. Jeg skal spare til langt hår! Skal bare klippe tuppene. Så nå vet dere det.

- E m i l i e -

Ingen kommentarer: