torsdag 30. juli 2009

Stille før stormen

Fy i helsikke så dårlig vær det er her hjemme nå. Jeg har hatt maks 4 dager med pent vær siden jeg kom hjem fra Nord-Norge, ellers har det bare vært regn og overskyet. I dag tok værgudene av. Seriously, it was raining hippos. Det øste ned samtidig som det blåste mild orkan og buldra som et helvete. Det blåser fortsatt kraftig enda, men det regner ikke så mye nå, hvis det i det hele tatt regner. Heldigvis har det sluttet å lyne og tordne.

Jeg kjeder meg egentlig veldig for tiden. Det er liksom ingenting å gjøre. Egentlig burde jeg ta med Tinkerbell på en tur for å få kjørt litt med den. Den står liksom nesten til pynt i garasjen. Jeg var forresten på Harry Potter and the half-blood prince for to dager siden sammen med Malin, Eline, Maria, Maren og Jonas. Det var koselig :-D Den var faktisk ganske bra, bort sett fra at jeg synes slutte var litt dårlig. Jeg har ikke lest boka, så jeg visste ikke hvordan slutten var, men hadde jeg lest boka hadde jeg nok ment at den var like dårlig som jeg mener at den er nå. Heldigvis er det en film til :-)

Jeg har ikke så mye å skrive om egentlig. Som jeg nevnte i stad, jeg kjeder meg. Derfor skriver jeg her nå. Tenkte at jeg skulle gå ned igjen til resten av gjenget og spille Knusær'n :-D Råartig terningspill! Lover deg.

Hasta otro dia!
- Emilie -

Ingen kommentarer: