onsdag 29. oktober 2008

Døde cheerleadere og latterkramper

Hei igjen. Tittelen høres kanskje merkelig ut, men det er faktisk helt sant. Nå skal du høre. Jeg, Maria og Malin skal på Halloweenparty hos Mille på fredag og vi har da bestemt oss for å være døde cheerleadere, noe som betyr at vi i går måtte kjøpe kostyme og sånn der ting. Vi dro med riksv. 111/riksv. 109 bussen til Øtfoldhallen. Vi lette gjennom omtrent alle butikkene etter et rødt skjørt som vi skulle bruke. Vi hadde nesten gitt opp før vi gikk inn på lekebutikken for å lete etter dusker. Da så jeg en full cheerleaderdrakt. High School Musical riktig nok, men en cheerleaderdrakt. Trodde jeg skulle dø av latter, men Maria og Malin synes det var en god idè, siden vi ikke fant noe annet, så da kjøpte vi dem. Størrelse 160, barnestørrelser. Det var dritflaut å stå der ved kassa da vi skulle betale for det. Han gutten bak kassa lurte på hva vi skulle, og vi svarte at vi skulle på Halloweenparty. Han begynte å le, og det gjorde vi og. Jeg fikk så vondt i magen av å le. Han mente at det kom til å bli et spesielt Halloweenparty og vi kom til å skille oss ut. Tror nok at han har rett. Jeg dør. Etter leketøysbutikken gikk vi på H&M for å finne hvite strømper/knesokker. Fant det òg vi! Utrolig hva man finner hvis man leter. Vi kjøpte svart øyenskygge til å bruke rundt øynene for å se litt mer sletne ut. Vi gikk innom Nille for å kjøpe rød ansiktsmaling til å lage blod osv. Maria og Malin kjøpte sånne plastikk hoggtenner, men det gadd jeg rett og slett ikke. De var så små.

Vi satt oss ned på en krakk i 5 minutter før vi gikk ut for å ta bussen. For å komme til bussholdeplassen måtte vi gå i en undergang som var jævlig mørk. Jeg tenkte at jeg skulle skremme Maria litt, så jeg sa: Voldtektsmann. Pedobear!
Maria ble så redd at ho skrek, og jeg lo meg nesten i hjel. Malin og for så vidt. Trodde jeg skulle dø av latter. Det ansiktsuttrykket hennes og da! På bussholdeplassen fortsatte jeg og Malin med å skremme stakkars, lille Maria. Vi kødda med at det var edderkopper bak henne og rett ved beina hennes. Ho skrek! Herregud. Jeg lo så jeg nesten begynte å grine. Og så skulle jeg peke på ho for å etterligne reaksjonen hennes, og da skrek ho IGJEN. Jeg og Malin lo godt da for å si det sånn. Hadde den verste latterkrampa. Har aldri ledd så mye som når jeg er sammen med de to. Det er utrolig gøy!

Dette ble egentlig et ganske kort innlegg, men jeg gidder faen ikke å skrive en jævla roman hver gang jeg skriver. Hoho! Hvis jeg skal skrible litt om alt det jeg gjør med Malin og Maria, så.. Vel det kommer til å bli mye til slutt. EDDERKOPP!
-EMILIE-

Ingen kommentarer: