tirsdag 31. mars 2009

Cumpleaños feliz, cumpleaños feliz..

Heeeeei :-D
Jeg var i Malin sin bursdag om lørdagen, og det var ille koselig! Filma litt da vettu. Tragisk film med Maria som hovedrolleinnhaver. Neida, Malin var der ho og :-D Vi var vel fem jenter; meg, Malin (of course), Maria, Madelen og Eline. Spiste taco og godis, og preka stort sett hele kvelden. Maria hadde kommet til Malin tidligere enn oss andre for å hjelpe Malin med å skjære grønnsaker og slikt. Da jeg kom stod Maria og stekte kjøttdeigen, men det endte opp med at jeg stod der med sleva (ja jeg skjønte ikke den jeg heller. Hvorfor ikke en stekespade?) i hånda og lekte gourmékokk. Malin hadde selvfølgelig klart å glemme tacokrydder til kjøttdeigen, men det gikk greit. Da slapp det å renne sånn.. sånn.. oransj guffe ut av lefsene. Likevel klarte jeg å søle på meg! Vi sang ikke for Malin på bursdagen hennes(!) så jeg skal ta meg friheten til å gjøre det nå. Se her, Malin:

Cumpleaños feliz, cumpleaños feliz. Te deseamos amiga, cumpleãnos feliz! Woooooooooooo!


Yaaaaaay, så klapper vi for Malin :-) det var en utrolig koselig kveld. Jeg, Eline og Maria lekte kaste-gavepapir-på-hverandre-leken. Maria fikk totalt panikk! xD Dritartig. Jeg vet ikke om jeg får lasta opp den helsikkes videoen. Tar j***** lang tid, og jeg som har så utrolig god tålmodighet i likhet med pappa. Han er kanskje verre enn meg, eller han er verre enn meg. Hvis den videoen ikke blir lastet opp nå når jeg skriver dette innlegget, så skal jeg i alle fall laste opp noen bilder fra kvelden:

























Malin, the birthday girl <3

HAPPY? :-D you know who you are ;)

Nei, nå er hele dritten f***a. Redigerer innlegget senere. Klikker snart på internettet. Dårlig forbindelse -.-' Jaja. Anywho kangaroo. Det var en hyggelig kveld og jeg håper Malin synes det også ;-)

I'll write more later

-EMILIE-

6 kommentarer:

Asim, Ina og Maria sa...

Du må aaaaalltid legge ut de værste/styggeste bildene av meg :-(
Er ikke alltid så gøy.. Til og med på den margen på høyre side må du legge ut et bilde av meg som ser mongo ut når jeg blir overrasket -_- yeye..

emiliexgun sa...

Det gjør du ikke, nå må du gi det :o greit at det i innlegget var et riktig blinkskudd, men det var ikke så ille :p Da får du sende meg et bilde da vettu;) Et av deg selv som du liker :-D

Asim, Ina og Maria sa...

det virker som du legger ut bilder av meg hvor jeg ser mest latterlig ut, og at du gjør det med vilje.
For å si det sånn; hvis jeg stod mellom å legge ut et bilde av deg hvor du smiler til kameraet, eller et bilde hvor du blunker, hadde jeg lagt ut smilebildet! men vi er jo forskjellige.. ;-)

emiliexgun sa...

Jeg sa det i forrige kommentar, og jeg sier det igjen; SEND MEG ET BILDE AV DEG SELV SOM DU LIKER DA VETTU :-D SÅ BYTTER JEG DET UT. JEG SKAL BYTTE UT BURSDAGSBILDET I INNLEGGET MED ET ANNET BILDE AV DEG FRA DEN KVELDEN, MEN JEG KAN IKKE LOVE DEG AT DU BLIR FORNØYD, FOR DET BLIR DU JO ALDRI ;) Tihi, Emilie TAR AV (H)

Asim, Ina og Maria sa...

Litt vanskelig for meg å sende et bilde av meg fra den kvelden når jeg ikke hadde med kameraet mitt, og det er du som har alle bildene fra kvelden... Er kanskje ikke så rart at jeg aldri blir fornøyd når du legger ut de værste bildene av meg hver gang? Og hvis du har tenkt til å legge ut et nytt bilde, hvorfor er det stygge bildet forsatt på siden da?
Og ja, jeg kan også ta av ;-)

emiliexgun sa...

Tss. *putter fingerene i ørene og roper* HØRER IKKE! HØRER IKKE! HØRER IKKE! Neida :P Skal slette det nå jeg :)